Αίσθηση έχει προκαλέσει η διαφήμιση εταιρείας καυσόξυλων από την Καρδίτσα για αγορά καυσόξυλων.

Λίγες ημέρες πριν τον διαγωνισμό της Eurovision και το «Zari» της Μαρίνας Σάττι ακούγεται παντού και φαίνεται ότι επηρέασε έναν επιχειρηματία στα Τρίκαλα.

Ο επιχειρηματίας βρήκε τον καλύτερο τρόπο για να προωθήσει τα προϊόντα του ενόψει Πάσχα και δημιούργησε ένα βίντεο που ήδη κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Featured Image

«Πατώντας» στους στίχους και στο ρυθμό του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι και με ένα άκρως χιουμοριστικό κλιπ, η επιχείρηση διαφημίζει τα κάρβουνά της και το αποτέλεσμα σίγουρα διασκεδάζει τους επίδοξους πελάτες.

Δείτε το σχετικό βίντεο

https://www.facebook.com/watch?v=806563394239263

Featured Image