Πρόκειται για μια πρεμιέρα πολυαναμενόμενη από τον αγροτικό κόσμο. Χθες (28 Φεβρουαρίου) ο John Deere παρουσίασε επίσημα το μεγαλύτερο τρακτέρ της ιστορίας του στο Χιούστον των ΗΠΑ. Μπορούμε επίσης να πούμε με ήσυχη τη συνείδησή μας ότι δεν υπάρχει επί του παρόντος ανταγωνισμός μεταξύ των τρακτέρ μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Οι νέες διαστάσεις μεγέθους και ισχύος δεν είναι ένα κενό σλόγκαν μάρκετινγκ αυτή τη φορά.

Η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Commodity Classic, ελάχιστα γνωστή στους ευρωπαίους αγρότες. Αρχικά, αναμενόταν ότι η μεγαλύτερη έκθεση γεωργικής τεχνολογίας στον κόσμο, δηλαδή η γερμανική Agritechnica, ή το κορυφαίο γεγονός σε αυτό το τμήμα στην Αμερική, το Farm Progress Show, θα επιλεγόταν για μια τέτοια εκδήλωση. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη.

Παρόλα αυτά, το νέο τρακτέρ τραβάει την προσοχή με τη μαζική του εμφάνιση και τα τεχνικά του δεδομένα που ήταν άγνωστα στο παρελθόν στον κλάδο. Να σας υπενθυμίσουμε ότι η τρέχουσα ναυαρχίδα με το λογότυπο ενός ελαφιού που πηδάει αναπτύσσει ονομαστική ισχύ 640 και μέγιστη ισχύ 691 HP από κινητήρα κυβισμού 13,6 λίτρων.Η μέγιστη ροπή του τρακτέρ με την ένδειξη 9RX 640 είναι 2594 Nm. Στο νέο κορυφαίο μοντέλο, το 9RX 830, η ονομαστική ισχύς είναι 830 HP και η μέγιστη (το σημαντικό, χωρίς το σύστημα ενίσχυσης ισχύος) φτάνει τους 913 HP. Αυτή η απόδοση δημιουργείται από τη μονάδα μετάδοσης της δικής της σχεδίασης, γνωστής από τις μεγαλύτερες αυτοκινούμενες κτηνοτροφικές μηχανές John Deere, με κυβισμό 18 λίτρων. Η νέα ναυαρχίδα διαθέτει εντυπωσιακή ροπή έως και 4.234 Nm. Όπως τονίζει ο κατασκευαστής, ο κινητήρας πληροί το πρότυπο εκπομπών καυσαερίων Stage V χωρίς τη χρήση AdBlue. Το σύστημα eEGR είναι υπεύθυνο για την εξουδετέρωση των οξειδίων του αζώτου. Υπάρχει επίσης φίλτρο σωματιδίων.

Μαζί με τρία νέα μοντέλα της οικογένειας 9RX, τα οποία δεν αντικαθιστούν αλλά διευρύνουν τη γκάμα των υπαρχόντων αρθρωτών οχημάτων, η John Deere παρουσιάζει ένα πλήρες κιβώτιο ταχυτήτων που ονομάζεται e21. Όπως δείχνει το σύμβολο, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 21 ταχύτητες εμπρός και 11 όπισθεν Η μέγιστη ταχύτητα οδήγησης είναι 40 km/h. Ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα για πιο γρήγορη παραλλαγή. Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι εδώ δεν διατίθεται κιβώτιο συνεχούς μεταβλητής AutoPowr. Μέχρι στιγμής, ο John Deere δεν έχει αποφασίσει να το προσφέρει σε κανένα τρακτέρ με σπαστό πλαίσιο.

Το κενό βάρος είναι 33,5 t. Τα δύο ισχυρότερα μοντέλα, δηλαδή 9RX 770 και 9RX 830, μπορούν να φορτωθούν έως 38,1 τόνους το μέγιστο. Μόνο ο μικρότερος εκπρόσωπος μεγαλύτερων αρθρωτών οχημάτων έχει αυτή την παράμετρο περιορισμένη στους 34,5 τόνους. Όλα δείχνουν ότι το νέο στους γίγαντες θα προσφέρεται απενεργοποίηση στην παραλλαγή RX, δηλαδή στην έκδοση τεσσάρων κομματιών. Τα τρόλεϊ έχουν προσαρμοστεί για να μεταφέρουν μεγαλύτερο βάρος και ισχύ. Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσουμε είναι τρεις κύλινδροι στήριξης αντί για δύο (όπως στο 9RX 640). Η διάμετρος του τροχού κίνησης έχει αυξηθεί στα 1,2 m και η γωνία περιτύλιξης στις 110 μοίρες. Αυτό μεταφράζεται σε εμπλοκή με μπλοκ ιμάντα 7,5 ταυτόχρονα. Οι κάμπιες είναι και οι δύο αισθητά ψηλότερες και μακρύτερες. Τα διαθέσιμα πλάτη ταινίας είναι 76 και 91 cm. Είναι σημαντικό ότι σε αυτή την πρώτη περίπτωση, το τρακτέρ δεν ξεπερνά τα 3 m στη μεταφορά. Το μεταξόνιο είναι 1 m μεγαλύτερο σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ναυαρχίδες – 4,1 m στο 9RX 640 και 4,6 m στο 9RX 830.

Featured Image

Τον επόμενο μήνα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης Opolagra, ο John Deere αποφάσισε να παρουσιάσει μεταξύ άλλων: νέο τρακτέρ σειράς 9RX. Τα τρακτέρ αυτής της σειράς είναι αρθρωτά οχήματα που κινούνται σε τέσσερις τροχιές. Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα: RX9470, RX9520,…

Το εντελώς νέο πλαίσιο του οχήματος επιτρέπει την καλύτερη διευθέτηση του χώρου για τη δεξαμενή καυσίμου 1.952 λίτρων. Βρίσκεται χαμηλότερα και πιο μπροστά. Ο ανεφοδιασμός δεν απαιτεί ανέβασμα σκαλοπατιών. Μια επιλογή είναι ένα σύστημα γρήγορης πλήρωσης που συντομεύει αυτή τη διαδικασία σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά.

Οι δυνατότητες του υδραυλικού συστήματος εργασίας δεν είναι λιγότερο εντυπωσιακές. Στη βασική έκδοση, μία αντλία πολλαπλών εμβόλων αποδίδει έως και 212 l/min. Κατόπιν αιτήματος, είναι διαθέσιμο ένα tandem με μέγιστη παροχή 424 l/min και το real oil beast είναι ένα τριπλό σύστημα με συνολική ροή έως και 636 l/min. Αυτές είναι τιμές που καθορίζονται στις ονομαστικές στροφές κινητήρα 1900 σ.α.λ. Είναι ενδιαφέρον ότι ο John Deere αποφάσισε να εγκαταλείψει την πίσω σύνδεση για πρώτη φορά. Δεν είναι καθόλου διαθέσιμο. Μπορούμε επίσης να παραγγείλουμε ένα πίσω PTO προαιρετικά.

Η καμπίνα CommandView 4 Plus διαθέτει ανάρτηση τεσσάρων σημείων με μηχανική ανάρτηση. Μπορεί να λειτουργήσει σε τρεις κατευθύνσεις. Αυτή η λύση προέρχεται από τη σειρά 8RX. Τα αρθρωτά οχήματα που τελειώνουν με το μοντέλο 9RX 640 διαθέτουν αμορτισέρ λαδιού μόνο στο πίσω μέρος, ενώ η μπροστινή καμπίνα βασίζεται σε αθόρυβα μπλοκ. Ο χώρος εργασίας του χειριστή έχει ελαφρώς αυξηθεί. Μπορείτε να βρείτε περισσότερο χώρο ειδικά στην περιοχή των ποδιών. Το κέντρο εντολών είναι το υποβραχιόνιο με τον ενσωματωμένο τερματικό CommandCenter 5 Plus.

Πηγή: agropolska.pl