Το λεγόμενο «brocomole», ένα φυτικό άλειμμα σχεδιασμένο για «βουτιά» φτιαγμένο κατά 97% με φρέσκο ​​μπρόκολο και αβοκάντο, ήταν το μόνο ισπανικό προϊόν που επιλέχθηκε και προτάθηκε από μια ανεξάρτητη κριτική επιτροπή ως μία από τις δέκα καλύτερες καινοτομίες που θα εκτεθούν στο τις ημέρες 8 και 9 Φεβρουαρίου στο Βερολίνο στο πλαίσιο του βραβείου Fruit Logistica Innovation Award (FLIA), ένα βραβείο που θα κερδίσει μία μόνο νικητήρια πρόταση μέσω ψηφοφορίας των επαγγελματιών επισκεπτών που παρευρίσκονται στην έκθεση.

Αυτό το προϊόν ενσωματώνεται στη σειρά σπεσιαλιτέ που παράγεται από την Janus Fruit και διατίθεται στην αγορά από την Anecoop στην Ευρώπη μέσω του δικτύου θυγατρικών της υπό το ¿Y si? de Bouquet , για την εθνική αγορά, και Easy by Bouquet για τη διεθνή αγορά, καθώς και άλλες μάρκες διανομέων. Η σειρά περιλαμβάνει χούμους αβοκάντο, παραδοσιακή και πικάντικη γκουακαμόλε, βιολογική γκουακαμόλε, χούμους ρεβιθιού και μεξικάνικη σάλτσα.

Το μπρόκολο, που περιέχει 54% μπρόκολο και 43% αβοκάντο, υποβλήθηκε σε πάνελ καταναλωτών που συντονίζεται από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο ΑΙΝΙΑ. με εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά την εμφάνιση, το χρώμα, το άρωμα, τη γεύση και τις παραμέτρους συνοχής. Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων συμπερασμάτων, το 72% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα επαναλάμβανε την αγορά και το 78% τόνισε ότι θα έτρωγε περισσότερο μπρόκολο χάρη σε αυτή τη νέα μορφή.

Αυτός είναι ένας νέος τρόπος κατανάλωσης μπρόκολου που, για την Anecoop, σημαίνει επίσης αξιοποίηση του προϊόντος των μελών του που διατηρεί όλες τις οργανοληπτικές του ιδιότητες, αλλά το οποίο λόγω της εμφάνισης ή του μεγέθους του δεν μπορεί να κυκλοφορήσει φρέσκο.

Σχετικά με τα βραβεία

Το Βραβείο Καινοτομίας Fruit Logistica (FLIA) απονέμεται κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια της γιορτής Fruit Logistica στο Βερολίνο. Και αντιπροσωπεύει την αναγνώριση των πιο εξαιρετικών καινοτομιών στην αλυσίδα εφοδιασμού φρούτων και λαχανικών, από την παραγωγή μέχρι το σημείο πώλησης. Προβληματισμός καινοτομιών σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τεχνολογία και τεχνικά συστήματα των εκθέτων εταιρειών.

Ο νικητής θα επιλεγεί από τους επαγγελματίες επισκέπτες της Fruit Logistica που, τις δύο πρώτες ημέρες της έκθεσης, έχουν την ευκαιρία να δουν την έκθεση των συμμετεχόντων για να δώσουν την ψήφο τους.

Featured Image

Διατροφικά χαρακτηριστικά του προϊόντος

Το κύριο χαρακτηριστικό της μπροκομόλης είναι ότι συνδυάζει τις αρετές των δύο βασικών φρέσκων συστατικών της: του μπρόκολου (54%) και του αβοκάντο (43%), επομένως το 97% του προϊόντος είναι πρώτη ύλη, ενώ το υπόλοιπο 3% περιέχει αρωματικά συστατικά (αλάτι , κρεμμύδι, κόλιανδρος, σκόρδο, κύμινο) και τα απαραίτητα προϊόντα για τη σωστή διατήρησή του στο ψυγείο.

Η μπροκομόλη έχει 31% λιγότερες θερμίδες, 34% λιγότερα λιπαρά και 30% λιγότερη ζάχαρη από την παραδοσιακή γουακαμόλε, συν 37% περισσότερη πρωτεΐνη

Η μπροκομόλη έχει 31% λιγότερες θερμίδες, 34% λιγότερα λιπαρά και 30% λιγότερη ζάχαρη από την παραδοσιακή γουακαμόλε, συν 37% περισσότερη πρωτεΐνη. Είναι ένα προϊόν χωρίς γλουτένη και λακτόζη, πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης C και καλίου.

Σύμφωνα με τα λόγια του προέδρου της Anecoop, Alejandro Monzón, «είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που επιλεγήκαμε από μια εξειδικευμένη κριτική επιτροπή ως ένας από τους 10 υποψήφιους για καινοτομίες για το βραβείο, και ο μοναδικός Ισπανός. Τα αποτελέσματα του πάνελ καταναλωτών μας ενθαρρύνουν να πιστεύουμε ότι μπορεί να παρουσιάσει καλή αποδοχή στην αγορά, αφού, τόσο για τις οργανοληπτικές του ιδιότητες όσο και για το όνομά του, έχει εκτιμηθεί ιδιαίτερα με βαθμολογία 7/10. Μια νέα και υγιεινή εναλλακτική και μια ευκαιρία κατανάλωσης.

valenciafruits