Περισσότεροι από 200 υποψήφιοι έσπευσαν να στείλουν το βιογραφικό τους στην εταιρεία που αναζητά ικανό άτομο για να αναλάβει το Tik Tok μιας φάρμας.
Το τελευταίο διάστημα το Tik Tok βρίσκεται παντού. Η πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες της να βλέπουν και να δημιουργούν βίντεο έχει κερδίσει εκατοντάδες χιλιάδες νέα μέλη, με όλο και περισσότερο κόσμο να προσπαθεί να καταλάβει πώς δουλεύει ο αλγόριθμός της και γιατί είναι τόσο εθιστικός.
Σε αυτό το «παιχνίδι» του Tik Tok έχουν αρχίσει να μπαίνουν και τα brands, βλέποντας ότι υπάρχει ένα νέο αχαρτογράφητο περιβάλλον για διαφήμιση. Έτσι, οι εταιρείες ψάχνουν συνεχώς κόσμο που να είναι εξοικειωμένος με την πλατφόρμα, προκειμένου να δημιουργήσει το πιο δυνατό περιεχόμενο.
Η αγγελία έγινε αμέσως viral και μάλιστα περισσότεροι από 200 άνθρωποι έστειλαν το βιογραφικό τους, με αποτέλεσμα η προθεσμία να λήγει σχετικά γρήγορα. «Αναζητούμε κάποιον που αγαπά τις αγελάδες και τα γαϊδουράκια και που να θέλει να ζήσει την εμπειρία διαμονής για δύο ημέρες στη φάρμα μας», σχολίασε η ιδιοκτήτης της φάρμας, Sara Torreiro στην ισπανική τηλεόραση. Όσο για το μισθό που θα πάρει για το content που θα δημιουργήσει εκείνο το διήμερο; Θα φτάνει τις 2.000 ευρώ. Δεν το λες και άσχημα.
Επίσης, όπως τόνισε, ο ιδανικός υποψήφιος δεν χρειάζεται να έχει εκατομμύρια followers. Aρκεί να θέλει να πάει τις 300 αγελάδας της φάρμας στην «κορυφή του Tik Tok».
Πηγή: gazzetta.gr