Στην επόμενη μέρα της εξέλιξής του περνά ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Πάρου και επανασυστήνεται ως PFC (Paros Farming Community), συμβολίζοντας την προοδευτική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει μετά την είσοδο της εταιρείας Tethys, Family Office του Νικόλαου Θ. Βαρδινογιάννη, στο μετοχικό κεφάλαιο και την ανάληψη της διοίκησης.
Η μετονομασία του Αγροτικού Συνεταιρισμού Πάρου σε Paros Farming Community και η επένδυση που αναμένεται να αγγίξει σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα τα 7 εκατ. ευρώ συμβολίζουν τη φιλοδοξία του Συνεταιρισμού να ενισχύσει την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων του νησιού.
Σε τροχιά αναβάθμισης
Ως αναπόσπαστο κομμάτι του νησιού, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός της Πάρου εισέρχεται σε μία νέα εποχή στην τέχνη της αμπελουργίας και της οινοποίησης, με το SEIRADI, το νέο οινικό του δημιούργημα, να ανοίγει το δρόμο προς την εξέλιξή του. Το επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την αναβάθμιση του οινοποιητικού και τυροκομικού εξοπλισμού, τη δημιουργία επισκέψιμων εγκαταστάσεων στο οινοποιείο και τη γενική αναβάθμιση της παραγωγικής βάσης τους. Μέσα από αυτές τις επενδύσεις, ο Συνεταιρισμός στοχεύει να αυξήσει σημαντικά την ετήσια παραγωγή των φιαλών του οίνου του, φθάνοντας πάνω από 300 χιλιάδες φιάλες, σε σύγκριση με τις 40 χιλιάδες που παράγονταν μέχρι τώρα.
Όπως αναφέρει ο Γιώργος Νικηφορίδης, οικονομικός διευθυντής της Tethys: «Η επιλογή μας να ενταχθούμε στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Πάρου αποτελεί μία στρατηγική απόφαση που στοχεύει στην ανάδειξη της κληρονομιάς και του πρωτογενή κλάδου της Πάρου. Εμπλεκόμαστε ενεργά και αποφασιστικά στη διαχείριση, έχοντας ως όραμα την τοποθέτηση του νησιού στον οινοποιητικό χάρτη της Ελλάδας και Ευρώπης. Κινητήριος δύναμη για εμάς είναι η αναγνώριση της αξίας και η ουσιαστική ώθηση του πρωτογενούς τομέα της Πάρου. Έχουμε αφιερώσει εξαιρετικό χρόνο και πόρους προκειμένου να φέρουμε την καλύτερη δυνατή ομάδα για την ουσιαστική επανεκκίνηση του Συνεταιρισμού. Από την επιλογή του αρχιτεκτονικού γραφείου μέχρι τους συνεργάτες που μας βοηθούν σε επίπεδο προώθησης μάρκετινγκ και ανάπτυξης, κάθε μας ενέργεια έχει στόχο την μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη της αγροτικής κοινότητας του νησιού».
Επικεφαλής της υλοποίησης του αμπελουργικού και οινοποιητικού οράματος είναι η Hetero Wines των Δημήτρη Μανσόλα και Μαρίας Ταμιωλάκη. Σε ηγετικό ρόλο επιχειρησιακής ανάπτυξης και θεμάτων μάρκετινγκ βρίσκεται ο Γιάννης Κοροβέσης, ενώ το rebranding του Συναιτερισμού, το brand strategy, καθώς και την σχεδιαστική ανάπτυξη του νέου προϊόντος, έχει αναλάβει ο Δημήτρης Παπάζογλου και η εταιρεία του, DpS Athens. Πολυσήμαντη είναι, επίσης, η συνεργασία με την αρχιτεκτονική ομάδα Urban Soul Project, η οποία ανέλαβε την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του οινοποιείου, με γνώμονα το άρτιο αποτέλεσμα του εγχειρήματος.
Η παρουσίαση του νέου προσώπου
Στην πρώτη παρουσίαση του SEIRADI, που πραγματοποιήθηκε σε εκδήλωση την Τετάρτη, 24 Μαΐου στο νησί, πλήθος ειδικών από τον χώρο του κρασιού, όπως sommelier, δημοσιογράφοι και επιχειρηματίες χονδρεμπορίου, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις τέσσερις ετικέτες του Seiradi από τον τρύγο του 2022 μέσα από μια γευσιγνωσία που επιμελήθηκε ο γνωστός οινογράφος και οινοκριτικός, Σίμος Γεωργόπουλος, σε συνεργασία με τον Δημήτρη Μανσόλα. Την οριζόντια γευστική δοκιμή ακολούθησε ένα ξεχωριστό γαστρονομικό δείπνο με wine pairing, που επιμελήθηκε ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος.