Το Case IH έδειξε τα πρώτα concept ενός αυτόνομου τρακτέρ ήδη το 2016.
Το μοντέλο που παρουσιάστηκε τότε, λόγω έλλειψης καμπίνας, πυροδότησε τη φαντασία. Εκείνη την εποχή, οι πληροφορίες σχετικά με αυτό και τα συστήματα που χρησιμοποιούνταν εκεί ήταν πολύ σπάνιες.
Επτά χρόνια αργότερα, όταν ο αριθμός των αυτόνομων οχημάτων και των ρομπότ πεδίου αυξάνει συνεχώς, η Case IH έδειξε το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη μη επανδρωμένων τρακτέρ. Ήταν ένα κλασικό τρακτέρ Magnum 340, εξοπλισμένο με κιτ αυτόνομης οδήγησης Raven.
Είναι βορειοαμερικανός ειδικός στην εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών στη γεωργία, την οποία το 2021 ανέλαβε η εταιρεία CNH Industrial, στην οποία ανήκει το σήμα Case IH.
Η πρώτη ευρωπαϊκή επίδειξη αυτόνομης εργασίας πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης τύπου Farming Red, που πραγματοποιήθηκε στην Αυστρία στις αρχές Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια, το τρακτέρ συνδέθηκε στη μονάδα Väderstad TopDown με το σύστημα E-Service. Το τρακτέρ λειτούργησε εντελώς ανεξάρτητα. Αφού έφτασε στο χωράφι, ο χειριστής έφυγε από την καμπίνα. Όλες οι παράμετροι, όπως η ταχύτητα οδήγησης, επιλέγονταν σε συνεχή βάση από το λογισμικό.
Η ασφάλεια παρακολουθήθηκε από διάφορους αισθητήρες και κάμερες 360°. Εάν συναντήσετε ένα εμπόδιο, το τρακτέρ σταματά και ο άνθρωπος αποφασίζει αν θα συνεχίσει να εργάζεται. Παρόλο που ο χειριστής δεν βρίσκεται στην καμπίνα, μπορεί να χρησιμοποιήσει εργαλεία πληροφορικής για να δει τις παραμέτρους λειτουργίας του τρακτέρ ή να λάβει ειδοποίηση για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι διασφαλίσεις λειτουργούν πολύ αποτελεσματικά, γιατί αρκετές φορές το τρακτέρ σταμάτησε λόγω πτηνών που πετούσαν στο φρεσκοκαλλιεργημένο χωράφι. Προς το παρόν, το σύστημα δεν προορίζεται για εμπορική πώληση.