“Tα ηλεκτρονικά συστήματα του ΕΦΚΑ ενημερώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα και οι πολίτες μπορούν να επιβεβαιώσουν αν έχουν ασφαλιστική ικανότητα μέσω της πλατφόρμας https://apps.e-efka.gov.gr/eAccess/login.xhtml. Ωστόσο εάν εξακολουθεί το σύστημα να μην εμφανίζει ότι έχουν ασφαλιστική ικανότητα, παρ’ ότι πληρούν τις προϋποθέσεις, μπορούν να στείλουν ηλεκτρονικό μήνυμα στο email: d.aparoxon@efka.gov.gr. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα επίσκεψης στις Τοπικές Διευθύνσεις του e-ΕΦΚΑ, όπου η εξυπηρέτηση των πολιτών για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας γίνεται χωρίς ραντεβού. Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις, ανεξάρτητα από το πού ανήκουν, για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.

Στις περιπτώσεις που δεν πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας για παροχή υγειονομικής περίθαλψης από τον e-ΕΦΚΑ, όλα τα πρόσωπα με ενεργό ΑΜΚΑ έχουν δωρεάν και ελεύθερη πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας και δικαιούνται νοσηλευτική και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 4368/2016 (Α’ 16), όπως ισχύουν”, απαντά με έγγραφό του που διαβίβασε στη βουλή ο αρμόδιος υφυπουργός Εργασίας κ. Παναγιώτης Τσακλόγλου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΠΑΣΟΚ με θέμα: “Προβλήματα με τη μη εμφάνιση της ασφαλιστικής κατάστασης εργαζομένων στα μητρώα του e_ΕΦΚΑ, λόγω δυσλειτουργιών των ψηφιακών συστημάτων”.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Agronewsbomb αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν και αγρότες αλλά και κτηνοτρόφοι, που σε μερικές περιπτώσεις, όπως μας έχουν καταγγείλει, αν και έχουν εξοφλήσει όλες τους τις υποχρεώσεις, εμφανίζονται μερικές φορές, να έχουν εκκρεμότητες, κάτι που οδηγεί στο να μη μπορούν να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη ασφαλιστικής ικανότητας.

Featured Image

Δείτε εδώ την απάντηση

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Featured Image