Κατατέθηκε στη βουλή η σχετική τροπολογία στο πλαίσιο νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών.

Η τροπολογία αφορά μεμονωμένους αγρότες, αλλά και ΤΟΕΒ.

Οι προτεινόμενες διατάξεις έχουν ως εξής:

Άρθρο 1

Ειδική εισφορά ανά θερμική μεγαβατώρα υπέρ του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης στις εταιρείες ηλεκτροπαραγωγής

1. Σε κάθε κατανεμόμενη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με καύσιμο φυσικό αέριο επιβάλλεται ειδική εισφορά υπέρ του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης του άρθρου εξηκοστού πρώτου του ν. 4839/2021 (Α’ 181).

2. Η εισφορά της παρ. 1 ανέρχεται σε ποσό δέκα (10) ευρώ ανά μεγαβατώρα Ανώτερης Θερμογόνου Δύναμης Φυσικού Αερίου και υπολογίζεται επί της ποσότητας φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται από κάθε υπόχρεο παραγωγό ηλεκτρικής ενέργειας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

3. Από την επιβολή της εισφοράς εξαιρούνται οι μονάδες Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (Σ.Η.Θ.Υ.Α.) που έχουν συνάψει σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης, σύμφωνα με τον ν. 4414/2016 (Α’ 149) ή σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με το άρθρο 12 του ν. 3468/2006 (Α’ 129) ή αντίστοιχη σύμβαση αγοραπωλησίας ηλεκτρικής ενέργειας, πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 3468/2006.

4. Η ειδική εισφορά που αναλογεί σε κάθε Μονάδα Ηλεκτροπαραγωγής για τον μήνα αναφοράς (m) υπολογίζεται από τον Διαχειριστή του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου Ανώνυμη Εταιρεία (Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε.). Ο υπολογισμός γίνεται βάσει των δηλώσεων που υποβάλλουν στη Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. οι υπόχρεοι παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας, για τις ποσότητες φυσικού αερίου που κατανάλωσαν, έως την έβδομη ημερολογιακή ημέρα του επόμενου μήνα (m+1), αποκλειστικά για τις ανάγκες ηλεκτροπαραγωγής κατά τον μήνα αναφοράς (m).

5. Η Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε., έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα που έπεται του μήνα αναφοράς (m+1), αποστέλλει ταυτοχρόνως σε κάθε υπόχρεο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ειδοποίηση με το αναλογούν ποσόν της ειδικής εισφοράς και κοινοποιεί την ειδοποίηση αυτή στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.). Το ποσό αυτό καταβάλλεται στη Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. από τον υπόχρεο παραγωγό έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επομένου μηνός (m+2). Τυχόν αμφισβητήσεις περί την ορθότητα των ληφθέντων υπόψη δεδομένων ή του μαθηματικού υπολογισμού απευθύνονται στη Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. και κοινοποιούνται στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, από τη λήψη της ειδοποίησης. Αν απαιτούνται διορθώσεις, αυτές επέρχονται με την αμέσως επόμενη ειδοποίηση, και πάντως όχι πέραν των τριών (3) μηνών από την αιτιολογημένη αμφισβήτηση. Για την εφαρμογή του παρόντος, η Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. προσδιορίζει τον τραπεζικό λογαριασμό καταβολής και τους κωδικούς ταυτοποίησης των συναφών χρηματοροών.

6. Εντός δέκα (10) ημερών από τη δήλη ημέρα καταβολής, η Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. αποδίδει στον Διαχειριστή Α.Π.Ε. και Εγγυήσεων Προέλευσης (Δ.Α.Π.Ε.Ε.Π. Α.Ε.), ο οποίος αποτελεί τον διαχειριστή του ειδικού λογαριασμού «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης», τα ποσά που κατεβλήθησαν από τους υπόχρεους για την εισφορά του μήνα αναφοράς (m), καθώς και άλλα καταβληθέντα ληξιπρόθεσμα ποσά. Ταυτοχρόνως, η Δ.Ε.Σ.φ.Α. Α.Ε. ενημερώνει τη Ρ.Α.Α.Ε.Υ. για την κατάσταση είσπραξης και απόδοσης των αναλογούντων ποσών εισφοράς ανά υπόχρεο. Στο πλαίσιο της διαδικασίας που περιγράφεται στο παρόν, η ευθύνη της Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. περιορίζεται αποκλειστικά και μόνον στην εκτέλεση των ανωτέρω καθηκόντων, τη διευκόλυνση των σχετικών διαδικασιών, την απόδοση στη Δ.Α.Π.Ε.Ε.Π. Α.Ε. των ποσών που έχουν πράγματι καταβληθεί και τη σχετική αναλυτική ενημέρωση της Ρ.Α.Α.Ε.Υ.. Κατά την εφαρμογή του παρόντος, η Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. δεν ασκεί δημόσια εξουσία, δεν αναλαμβάνει ενέργειες, δικαστικώς ή εξωδίκως, για την επιδίωξη της είσπραξης της παρούσας εισφοράς, και δεν ευθύνεται έναντι οιουδήποτε σε περίπτωση μη καταβολής αυτής.

7. Για την εφαρμογή του παρόντος, η Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε. συστήνει ειδικό διακριτό λογαριασμό, για την καταβολή της ειδικής εισφοράς.

8. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. παρακολουθεί την εφαρμογή του παρόντος και επιβάλλει κυρώσεις κατά το άρθρο 36 του ν. 4001/2011 (Α’ 179). Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σε συνεργασία με κάθε αρμόδιο φορέα ή αρχή, δύναται να διεξάγει δειγματοληπτικούς ελέγχους, επί της ακρίβειας των δηλώσεων των υπόχρεων παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας, προς τη Δ.Ε.Σ.φ.Α. Α.Ε. και να επιβάλλει τα αναγκαία διορθωτικά μέτρα και κυρώσεις. Αν από τον διενεργηθέντα έλεγχο προκόψουν ανακριβείς δηλώσεις, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., πέραν των κυρώσεων που δύναται να επιβάλει, καλεί τον υπόχρεο σε συμπληρωματική δήλωση και οικειοθελή συμμόρφωση με την καταβολή της οφειλής του εντόκως προς την Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε., άλλως ακολουθείται η διαδικασία της παρ. 10.

9. Αν δεν καταβληθεί ολοσχερώς στη Δ.Ε.Σ.φ.Α. Α.Ε. η ως άνω ειδική εισφορά, ταοφειλόμενα ποσά βεβαιώνονται ταμειακώς και εισπράττονται από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) κατά τον Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων (ν. 4978/2022, Α’ 190), κατόπιν εκκαθαρίσεως και αποστολής χρηματικού καταλόγου από τη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., και αποδίδονται στον Δ.Α.Π.Ε.Ε.Π. Α.Ε..

10. Η παραγραφή των απαιτήσεων κατά των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με το παρόν είναι πενταετής. Ο χρόνος παραγραφής εκκινεί από τη δήλη ημέρα καταβολής, άλλως από την ημερομηνία της τελευταίας νόμιμης αμφισβήτησης της οφειλής, η οποία αναγράφεται επί του χρηματικού καταλόγου που αποστέλλεται στην Α.Α.Δ.Ε., σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 2 του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων. Για την παραγραφή των απαιτήσεων εφαρμόζονται τα άρθρα 137 έως 139 του ν. 4270/2014 (Α’ 143).

11. Η ειδική εισφορά του παρόντος επιβάλλεται για τον μήνα Αύγουστο 2024.

12. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών δύναται να παρατείνεται η επιβολή της εισφοράς για συνολική χρονική περίοδο μέχρι τρεις (3) μήνες.

Άρθρο 2

Μέτρα ελάφρυνσης του κόστους ενέργειας στον πρωτογενή τομέα – Αντικατάσταση παρ. 4 και τροποποίηση παρ. 13 άρθρου 30 ν. 5095/2024

1. Η παρ. 4 του άρθρου 30 του ν. 5095/2024 (Α’ 40), περί μέτρων μείωσης του ενεργειακού κόστους για την προώθηση του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα, αντικαθίσταται ως εξής:

«4. Από την 1η Αυγούστου 2024 οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προσφέρουν το Τιμολόγιο ΓΑΙΑ ως προϊόν προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας μεταφέρουν σε αυτό τους κατόχους συνδέσεων αγροτικού ρεύματος στους οποίους παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια, συμπεριλαμβανομένων των παροχών που ανήκουν σε Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ). Μέχρι την 31η Οκτωβρίου 2024 οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, ενημερώνουν τους καταναλωτές αυτούς για το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας που θα τους βάρυνε βάσει του προϊόντος προμήθειας που διέθεταν πριν από την ένταξή τους στο Τιμολόγιο ΓΑΙΑ. Αν ο προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας διαπιστώσει ότι η ενέργεια που καταναλώνεται από τον κάτοχο σύνδεσης που έχει ενταχθεί στο Τιμολόγιο ΓΑΙΑ, δεν καλύπτει ενεργειακές ανάγκες αγροτικής παραγωγής ή εκμετάλλευσης ή ο κάτοχος της σύνδεσης έχει απωλέσει την ιδιότητα βάσει της οποίας εντάχθηκε στο Τιμολόγιο ΓΑΙΑ, απεντάσσειτον κάτοχο της σύνδεσης από το Τιμολόγιο ΓΑΙΑ. Οι κάτοχοι συνδέσεων που εντάσσονται στο Τιμολόγιο ΓΑΙΑ, βάσει των προβλέψεων της παρούσας, και δεν επιθυμούν να παραμείνουν σε αυτό, δύνανται μέχρι την 31η Οκτωβρίου 2024 να δηλώσουν τη βούλησή τους για υπαγωγή σε διαφορετικό προϊόν προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, και μετά τη σύναψη της σχετικής σύμβασης προμήθειας απεντάσσονται από το Τιμολόγιο ΓΑΙΑ, χωρίς πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση.».

2. Στην παρ. 13 του άρθρου 30 του ν. 5095/2024, α) στην περ. α): αα) στο πρώτο εδάφιο μετά τη φράση «με παροχή αγροτικής χρήσης» προστίθεται η φράση «καιτων ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ,», αβ) στο τέλος του δευτέρου εδαφίου προστίθεται η φράση «και δύναται να προκαταβάλει μέρος της επιχορήγησης αυτής.», αγ) προστίθενται δύο τελευταία εδάφια, β) μετά την περ. β) προστίθεται περ. γ) και η παρ. 13 διαμορφώνεται ως εξής:

«13. α) Οι απλήρωτες οφειλές των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας με παροχή αγροτικής χρήσης και των ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ, που αφορούν καταναλώσεις μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2023 υπάγονται σε ρύθμιση με μηδενικό επιτόκιο για τους καταναλωτές. Το Δημόσιο καλύπτει στο ακέραιο το σύνολο της έντοκης επιβάρυνσης με ισόποση επιχορήγηση του παρόχου, τηρουμένων των κανόνων περί κρατικών ενισχύσεων και δύναται να προκαταβάλει μέρος της επιχορήγησης αυτής. Ένταξη στη ρύθμιση του παρόντος και ένταξη στη ρύθμιση του άρθρου 27 του ν. 5085/2024 (Α’ 17), για το χρονικό διάστημα ισχύος της τελευταίας, είναι αμοιβαία αποκλεισμένες ενέργειες για το ίδιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Of κάτοχοι των συνδέσεων που εντάσσονται στο ΓΑΙΑ εντάσσονται επίσης στο πρόγραμμα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 της απόφασης της παρ. 11. Για τους κατόχους συνδέσεων που εντάσσονται στο Τιμολόγιο ΓΑΙΑ σύμφωνα με την παρ. 4 μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος η πρώτη δόση για αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών καταβάλλεται έως την 31η Οκτωβρίου 2024.

β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εξειδικεύονται το πεδίο εφαρμογής, οι δικαιούχοι, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οι όροι και οι προϋποθέσεις ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών, οι υποχρεώσεις των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας και καθορίζεται η μεθοδολογία υπολογισμού της έντοκης επιβάρυνσης, καθώς και οποιαδήποτε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

Featured Image

γ) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζεται το ύψος προκαταβολής προς τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας που βαρύνονται από ληξιπρόθεσμες οφειλές των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας με παροχή αγροτικής χρήσης και των ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ ως μέρος της επιχορήγησης που δικαιούται να λάβουν για την κάλυψη της έντοκης επιβάρυνσης.».

Άρθρο 3

Τοκοφορία οφειλών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας και των άμεσων θυγατρικών της

1. Η παρ. 1 του άρθρου 45 του ν. 4607/2019 (Α’ 65) εφαρμόζεται και για τις οφειλές της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας και των άμεσων θυγατρικών της, πλην αυτών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 2011/7 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 16ης Φεβρουάριου 2011, για την καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές (L 48).

2. Η παρ. 1 εφαρμόζεται και σε οφειλές που έχουν γεννηθεί πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος, περιλαμβανομένων και αυτών που έχουν καταψηφισθεί ή αναγνωρισθεί με δικαστική ή διαιτητική απόφαση.

Άρθρο 4

Παραχώρηση απλής χρήσης σε όμορη επιχείρηση αιγιαλού και παραλίας υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 14α του ν. 2971/2001

1. Επιτρέπεται έως την 31η Δεκεμβρίου 2025 η σύναψη σύμβασης παραχώρησης του άρθρου 11 του ν. 5092/2024 (Α’ 33), περί διαδικασίας παραχώρησης απλής χρήσης σε όμορη επιχείρηση ή σωματείο, σε τμήματα αιγιαλού και παραλίας της παρ. 1 του άρθρου 14α του ν. 2971/2001 (Α’ 285) υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις που πρέπει να συντρέχουν σωρευτικώς:

α) Η σύμβαση παραχώρησης έχει διάρκεια ένα (1) ή δύο (2) έτη σύμφωνα με την υπό στοιχεία 57878 ΕΞ 2024/22.4.2024 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Β’ 2419),

β) πριν από την κατάρτιση της σύμβασης, ο οικείος Δήμος ή ο δημόσιος φορέας που κατασκεύασε ή συντηρεί τα έργα της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14α του ν. 2971/2001: βα) έχει εκκινήσει τη διαδικασία για την αδειοδότηση κατασκευών που έχουν ανεγερθεί μέχρι την 28η Ιουλίου 2011 με αίτηση προς την οικεία Κτηματική Υπηρεσία, η οποία υποβάλλεται κατόπιν απόφασης του δημοτικού συμβουλίου, με την οποία επίσης αποφασίζεται η διεξαγωγή μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων ή η υποβολή αίτησης υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις, και

ββ) έχει εκδώσει πράξη – βεβαίωση από την οποία προκύπτει ότι οι κατασκευές είναι ασφαλείς ως προς τη χρήση τους από τους λουσμένους και το κοινό,

γ) ο Δήμος υποβάλλει πριν από την 1η Ιανουάριου 2025 τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ή την αίτηση υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις που απαιτείται για τη διαδικασία του άρθρου 14α του ν. 2971/2001. Αν η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ή η αίτηση υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις δεν υποβληθεί εμπροθέσμως, οποιαδήποτε σύμβαση παραχώρησης λύεται αυτοδικαίως.

2. Το αντάλλαγμα χρήσης για τις παραχωρήσεις της παρ. 1 ανέρχεται στο διπλάσιο αυτού που υπολογίζεται σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 11 του ν. 5092/2024.

3. Κατά τη διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης της παρ. 1: α) δεν επιτρέπεται η εκτέλεση νέων έργων ή η διενέργεια κατασκευών άνευ αδείας, β) αναστέλλεται η έκδοση νέων πρωτοκόλλων καθορισμού αποζημίωσης αυθαίρετης χρήσης για υφιστάμενα έργα.

4. Οι διοικητικές κυρώσεις της περ. β) της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 5092/2024, περί διοικητικών κυρώσεων, πλην του προστίμου, αναστέλλονται για παραβάσεις εντός εκτάσεων της παρ. 1, που έχουν διαπιστωθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, εφόσον ο οικείος δήμος έχει εκκινήσει τη διαδικασία για την αδειοδότησή τους και έχει εκδώσει την πράξη -βεβαίωση, απάτην οποία προκύπτει ότι οι κατασκευές είναι ασφαλείς ως προς τη χρήση τους για τους λουόμενους και το κοινό. Η αναστολή διακόπτεται αν η σύμβαση παραχώρησης λυθεί αυτοδικαίως σύμφωνα με το δεύτερο εδάφιο της περ. γ) της παρ. 1 ή αν το αίτημα για αδειοδότηση απορριφθεί.

Aιτιολογική έκθεση

Η «ταυτότητα» της αξιολογούμενης ρύθμισης

Ποιο ζήτημα αντιμετωπίζει η αξιολογούμενη ρύθμιση;

Άρθρο 1: Αντιμετωπίζονται ζητήματα υπερβάλλουσας κερδοφορίας των κατόχων μονάδων φυσικού αερίου, μέσω της συμμετοχής τους στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, που οδηγεί στην αύξηση της επιβάρυνσης των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας λόγω της αύξησης των τιμών του ρεύματος. Τα έσοδα που προκύπτουν από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς που περιγράφεται στην προτεινόμενη ρύθμιση πιστώνονται στο Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης με σκοπό τη μετέπειτα ενίσχυση ομάδων καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας που αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα από το κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Άρθρο 2: Αντιμετωπίζεται το ζήτημα του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας που βαρύνει τους κατόχους αγροτικών συνδέσεων και τους Γενικούς και Τοπικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ) προς ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα. Ειδικότερα ορίζεται ότι οι κάτοχοι αγροτικών συνδέσεων και οι ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ για τις συνδέσεις που κατέχουν εντάσσονται στο ευνοϊκό Τιμολόγιο ΓΑΙΑ και δύνανται, εφόσον το επιθυμούν, να αιτηθούν να μεταπέσουν σε άλλο προϊόν προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση για αυτούς.

Άρθρο 3: Αντιμετωπίζεται το ζήτημα της σώρευσης υπερβολικά υψηλής τοκοφορίας σε απαιτήσεις εις βάρος της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας και των άμεσων θυγατρικών της και η επιβάρυνση, με τον τρόπο αυτό, των εθνικών λογαριασμών.

Άρθρο 4: Αντιμετωπίζεται το ζήτημα της επί σειρά ετών παράλειψης των δήμων να προβούν στις νομιμοποιήσεις έργων και κατασκευών των άρθρων 12, 12Α και των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 14 του ν. 2971/2001 (Α’ 285), κατάσταση η οποία έχει επιβαρύνει την οικονομική δραστηριότητα σε πολλές παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας. Για να αποκατασταθεί αυτή, παρέχεται μια τελευταία δυνατότητα στους δήμους και τους λοιπούς αρμόδιους φορείς να αδειοδοτήσουν τις παραπάνω κατασκευές.

Newsroom Agronewsbomb

Featured Image