Η ποικιλία Marisol στα μανταρίνια και η Valencia Late στα πορτοκάλια είναι αυτές που έχουν αναπτυχθεί περισσότερο στις τάσεις αναζήτησης από επιχειρήσεις που αναζητούν φρούτα διαθέσιμα στην πλατφόρμα Naranjasyfrutas.com, σύμφωνα με την έκθεση Citrus Harvest 2022-2023.
Το Naranjasyfrutas.com δημοσίευσε την έκθεση συγκομιδής εσπεριδοειδών για τη σεζόν 2022/2023 που χρηματοδοτείται από την Caixa Popular με ενδιαφέροντα στοιχεία για την προσφορά και τη ζήτηση εσπεριδοειδών, καθώς και τις τάσεις παραγωγής και εμπορίου
Στόχος αυτής της έκθεσης είναι να μοιραστεί με τον κλάδο τα δεδομένα που προέκυψαν από τις περισσότερες από 100.000 ετήσιες επισκέψεις στην πλατφόρμα που δημοσιεύει δωρεάν χιλιάδες καλλιέργειες αγροτών και όπου πολλές επιχειρήσεις αναζητούν επί του παρόντος διαθέσιμες καλλιέργειες για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν για να τις αγοράσουν. Ο διαχειριστής της πλατφόρμας, Juan José Bas, βεβαιώνει ότι “πιστεύουμε ότι αυτά τα δεδομένα που δείχνουν τις τάσεις των ποικιλιών που είναι πιο περιζήτητες από τα καταστήματα και των ποικιλιών που οι παραγωγοί διαφημίζουν περισσότερο μπορεί να ενδιαφέρουν τον κλάδο”, γι’ αυτό οδήγησαν να το δημοσιοποιήσουν.
Από αυτή την έκθεση προέκυψαν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα συμπεράσματα για την περίοδο εσπεριδοειδών 2022/2023:
Μανταρίνια
Οι σοδειές που δημοσίευσαν οι αγρότες αυξήθηκαν κατά 11,25% και οι αναζητήσεις σοδειών από τις επιχειρήσεις αυξήθηκαν κατά 15,83% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.
Οι 3 ποικιλίες που διαφημίζονται περισσότερο από τους καλλιεργητές είναι οι Clemenules, Ortanique και Clemenvilla.
Οι 3 ποικιλίες που είναι πιο περιζήτητες από τα καταστήματα είναι οι Clemenules, Clemenvilla και Tango.
Είναι απαραίτητο να επισημανθεί η τάση που παρατηρήθηκε αυτή την εκστρατεία 2022/2023 σε σχέση με τις 3 ποικιλίες με τη μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό ποικιλιών που δημοσιεύθηκαν από αγρότες, οι οποίες ήταν, με αυτή τη σειρά, το Tango, το Oronules και το Okitsu.
Και πρέπει επίσης να επισημάνουμε τις 3 ποικιλίες με την υψηλότερη αύξηση σε ποσοστό των ποικιλιών που αναζητούν τα καταστήματα, τα οποία ήταν τα Marisol, Okitsu και Arrufatina.
πορτοκάλια
Ο αριθμός των συγκομιδών που δημοσιεύτηκαν από αγρότες αυξήθηκε κατά 12,89% και οι αναζητήσεις σοδειών από τις επιχειρήσεις μειώθηκαν κατά 18,60% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.
Οι 3 ποικιλίες που διαφημίζονται περισσότερο από τους καλλιεργητές είναι οι Navelina, Navel Lane Late και Valencia Late, οι οποίες συμπίπτουν με τις 3 πιο περιζήτητες ποικιλίες.
Όπου οι ποικιλίες δεν συμπίπτουν είναι στην τάση που έχει παρατηρηθεί αυτή την εκστρατεία 2022/2023, καθώς οι 3 ποικιλίες με την υψηλότερη αύξηση σε ποσοστό των ποικιλιών που δημοσιεύθηκαν από τους αγρότες ήταν, με αυτή τη σειρά, η Barberina, η Navelina και η Salustiana, αλλά 3 ποικιλίες με μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό των ποικιλιών που αναζητούν τα μαγαζιά που έχουν βρεθεί, Valencia Late, Navel Powel και Barberina.
Τόσο στα μανταρίνια όσο και στα πορτοκάλια, ο όγκος των συγκομιδών που διαφημίζεται περισσότερο είναι εκείνοι που κυμαίνονται μεταξύ 10.000 και 50.000 κιλών, αλλά αυτοί που έχουν αυξηθεί περισσότερο αυτή την εποχή είναι εκείνοι του εύρους 5.000 και 10.000 κιλών.
Πηγή: valenciafruits