Πριν δεκαετίες, οι επιχειρήσεις προωθούσαν τα προϊόντα τους με τον κλασικό τρόπο marketing, είτε με την έντυπη προβολή, είτε μέσα από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Τα δύο τελευταία μέσα μαζικής επικοινωνίας αποτελούν και τα βασικά κανάλια προώθησης προϊόντων γιατί έχουν άμεση απήχηση σε πολύ μεγάλο κοινό. Ωστόσο, η διανομή φυλλαδίων https://letterbox.gr/ παραμένει ακόμα μία από τις πιο παραδοσιακές αλλά αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας.

Σήμερα, η προώθηση προϊόντων πλέον έχει πάρει άλλες διαστάσεις με τη βοήθεια της τεχνολογίας και τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο. Πολλές επιχειρήσεις συνδυάζουν τις τεχνικές merchandising με άλλα ψηφιακά μέσα, δημιουργώντας μια ισχυρή στρατηγική marketing, ικανή να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να ξεχωρίσουν σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ένα παράδειγμα είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρουσίαση πληροφοριών σε ένα φυλλάδιο διανομής ή σε κάποιον εμπορικό κατάλογο με προϊόντα. Με τη χρήση μιας εφαρμογής AR στο κινητό, ο πελάτης μπορεί να διαβάσει και να δει περισσότερες πληροφορίες, όπως βίντεο και κινούμενα γραφικά για να έχει μια καλύτερη γνώση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που θέλει να διαφημίσει κάθε εταιρεία. Θα μπορούσε δηλαδή, μια επιχείρηση που πουλάει έπιπλα, να έχει δημιουργήσει ανάλογη παρουσίαση, ώστε ο καταναλωτής, ξεφυλλίζοντας το φυλλάδιο, να δει σε τρισδιάστατη μορφή τα διάφορα αντικείμενα πριν τα αγοράσει.

Ένας άλλος πιο απλός τρόπος είναι η χρήση QR code σε κάθε προϊόν, ώστε ο πελάτης να μπορεί να δει περισσότερες πληροφορίες, χρησιμοποιώντας το κινητό του. Με αυτόν τον τρόπο, πολλές εταιρείες προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού και το προτρέπουν να αγοράσει ή να δει νέα προϊόντα ή προσφορές από το φυσικό κατάστημα ή το e-shop της επιχείρησης.

Featured Image

Ένα βασικό εργαλείο που προσφέρουν οι διαφημίσεις μέσω του διαδικτύου και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης είναι η συλλογή δεδομένων, από τον τρόπο που αντιδρούν οι χρήστες σε μία διαφήμιση, έως και τα ποσοστά πωλήσεων και επισκεψιμότητας στο e-shop της εταιρείας. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να αναλυθούν, με σκοπό την καλύτερη προώθηση προϊόντων και την προσεγμένη στόχευση κοινού με διάφορα χαρακτηριστικά, όπως την ηλικία, τη γεωγραφική τοποθεσία, τα ενδιαφέροντά τους, ακόμα και την επαγγελματική τους ειδικότητα. Για παράδειγμα, μια εταιρεία παρατηρεί ότι ένα μεγάλο μέρος των πελατών στη σελίδα της προέρχεται από μια συγκεκριμένη πόλη ή γεωγραφική περιοχή. Έχοντας αυτό ως δεδομένο, θα μπορούσε να οργανώσει μια διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο, ώστε να στοχεύσει τη συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να οργανώσει και μία διανομή φυλλαδίων για καλύτερο promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ .

Σε πολλά έντυπα, αφίσες και φυλλάδια, υπάρχουν διαδραστικά στοιχεία όπως κάποιο κρυφό μήνυμα που πρέπει ο πελάτης να ξύσει την επιφάνεια για να το δει ή κάποιος κωδικός που κρύβει μια έκπτωση προϊόντος ή τη συμμετοχή σε διαγωνισμό.

Σήμερα, υπάρχει ένας συνδυασμός από καινοτομίες που προσφέρει η τεχνολογία, όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (VR), που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε έντυπη διαφήμιση, προκειμένου να παρουσιάσει τρισδιάστατα σχήματα και πληροφορίες, που ίσως κρύβονται πίσω από μια εικόνα του καταλόγου ή του φυλλαδίου. Επίσης, ο συνδυασμός και άλλων μορφών marketing, όπως είναι η προώθηση προϊόντων και προσφορών μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα social media, ή κάποιου influencer, δημιουργούν την εμπειρία του λεγόμενου marketing 360.

Featured Image