Τα ισχυρότερα αγροτικά της ευρωπαϊκής αγοράς (όσα εισάγονται επίσημα δηλαδή, γιατί από ανεξάρτητους εισαγωγής έρχονται κάτι αμερικανικά «κτήνη») λύνουν τις διαφορές τους στην ευθεία.
Ιδανικά θα θέλαμε χώμα, αλλά θα συμβιβαστούμε με την -βρεγμένη- άσφαλτο. VW Amarok 3.0 V6 TDI, Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR Sport σε μια μάχη μέχρι τελικού πόντου στη διαδρομή του δεξιού πεντάλ.
Για το ποιο είναι φαβορί δεν τίθεται η παραμικρή αμφιβολία. Ο «Ράπτορας» έχει σχεδόν 300 ίππους (292) κάτω από το καπό, χάρις στον 3.0 V6 twinturbo EcoBoost βενζινοκινητήρα. Η καύση αμόλυβδης συνεπάγεται χαμηλότερη ροπή από τα άλλα δύο (492 Nm αντί 500 του Hilux και 600 του Amarok), όπως η σημαντικότατη διαφορά -που γίνεται τεράστια, συγκριτικά με το Toyota- στην ιπποδύναμη καθορίζει τα προγνωστικά υπέρ του Ford. Το Amarok μένει 52 άλογα πίσω (240 ίπποι), ενώ το Hilux GR Sport αγγίζει την «100άρα» (204 ίπποι από τον τετρακύλινδρο 2.8 D-4D). Πίσω μένει και στο θέμα κιβωτίου, έχοντας ένα παλαιάς κοπής 6άρι αυτόματο να συναγωνίζεται το υπερσύγχρονο 10άρι στα Ranger και Amarok, σύμφωνα με το autogreeknews.gr.
Το Toyota βρίσκει κάποιες ελπίδες στη ζυγαριά, καθότι το ελαφρύτερο όλων με 2.125 κιλά. Το VW βρίσκεται στα 2.295 κιλά, με το Ford να σταματά την ένδειξη στα 2.454 κιλά. Θεωρητικά το Amarok μπορεί να ποντάρει στην παραπανίσια ροπή και το χαμηλότερο απόβαρο για το θαύμα, αλλά το Raptor έχει για τα καλά την πλάστιγγα με το μέρος του. Το Hilux από τη μεριά του, θέλει υπνωτικό στους οδηγούς των άλλων δυο στην εκκίνηση ή κάποιο τεχνικό πρόβλημα, προκειμένου να αποφύγει την τελευταία θέση. Πώς βγήκε τελικά το «δελτίο»;