Η εμφάνιση και η τιμή είναι οι κύριοι λόγοι για την αγορά φρούτων και λαχανικών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης AECOC Shopperview «The buyer of Fruit and Vegetables», η οποία παρουσιάστηκε σε διαδικτυακό σεμινάριο .
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το «Meléndez x Frescos», το 70% των καταναλωτών δηλώνει ότι προσέχει την εμφάνιση των φρούτων και των λαχανικών κατά την αγορά του. Το 68% αναφέρει επίσης την τιμή ως καθοριστικό παράγοντα για την επιλογή του, ενώ το 67% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα προϊόντα είναι στην εποχή τους ως ο τρίτος σημαντικότερος παράγοντας στην απόφαση αγοράς τους.
Η μελέτη δείχνει ότι τα φρούτα και τα λαχανικά υπάρχουν στο 98% των ισπανικών καλαθιών αγορών και ότι εννέα στους δέκα αγοράζουν αυτά τα προϊόντα χύμα. Από την άλλη, το 34% αγοράζει επίσης συσκευασμένα φρούτα και το 45% περιλαμβάνει λαχανικά με συσκευασία στο καλάθι του.
Τα φρούτα και τα λαχανικά υπάρχουν στο 98% των καλαθιών αγορών των Ισπανών και εννέα στους δέκα αγοράζουν χύμα
«Παρά το πληθωριστικό πλαίσιο, ζητήματα όπως η εμφάνιση, η προέλευση ή η βιωσιμότητα εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα για τους καταναλωτές όταν αγοράζουν φρούτα και λαχανικά», συνοψίζει η επικεφαλής των μελετών στο AECOC Shopperview, Marta Munné.
αλλαγές συμπεριφοράς
Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η αύξηση της τιμής δεν είχε τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην αγορά φρούτων και λαχανικών όσο σε άλλα είδη. Έτσι, το 53% των καταναλωτών βεβαιώνει ότι πλέον αναζητά περισσότερες προσφορές και προωθητικές ενέργειες σε αυτή την κατηγορία φρέσκων προϊόντων , ενώ το 64% το κάνει με την ομάδα των καταναλωτικών προϊόντων.
Μερικές από τις πιο συνηθισμένες αλλαγές στις συνήθειες λόγω των αυξήσεων των τιμών είναι η μείωση του όγκου των αγορών φρούτων και λαχανικών, η αύξηση των αγορών χύμα ή η αλλαγή εγκατάστασης προς αναζήτηση καλύτερων τιμών.
valenciafruits