“Με χαρά, έλαβα την πρωτοβουλία συνάντησης της νέας ηγεσίας του Υπ.ΑΑΤ με κτηνοτρόφους της Θεσσαλίας.
Επί τάπητος, τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον κτηνοτροφικό κόσμο:
▪️Η ενίσχυση για τις ζωοτροφές
▪️Η αποζημίωση για την απώλεια εισοδήματος, για τα θανατωθέντα ζώα
▪️Η ανασύσταση του ζωικού κεφαλαίου.
Με συνέπεια και ειλικρίνεια, συνεχίζουμε την προσπάθεια ενίσχυσης των κτηνοτρόφων μας και βιωσιμότητας της παραγωγής. Γιατί η στήριξη των ανθρώπων του μόχθου δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά αποτελεί διαρκή προτεραιότητα”, αναφέρει ο βουλευτής Λάρισας της ΝΔ Χ. Κέλλας σε ανάρτησή του στο facebook.
Δείτε λεπτομέρειες εδώ

