Με αφορμή την έναρξη της νέας αρδευτικής περιόδου, αλλά και της υποβολής των δηλώσεων ΟΣΔΕ για το έτος 2026, καλούνται οι καλλιεργητές που δραστηριοποιούνται εντός του Δήμου Δίου-Ολύμπου, που θα ποτίσουν τις παραγωγές τους από το δίκτυο άρδευσης του Δήμου, να προσέρχονται στο Δημαρχείο Κονταριώτισσας ή Λιτοχώρου, προκειμένου να υποβάλλουν την αίτηση-υπεύθυνη δήλωση, που εκτυπώνεται από το σύστημα των δηλώσεων ΟΣΔΕ με τα δηλωθέντα, ποτιστικά από το δίκτυο του Δήμου, στρέμματα και τις καλλιέργειες.
Ο Δήμος λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής και τα βελτιωμένα αποτελέσματα της αρδευτικής περιόδου του 2025, συνεχίζει τα σημαντικά βήματα διευκόλυνσης των καλλιεργητών.
Eξόφληση οφειλής αρδευτικής περιόδου 2026:
- Για αιτήσεις έως 31/05/2026: Δυνατότητα έκπτωσης 10% στην περίπτωση εφάπαξ και μόνο εξόφλησης του ποσού της αίτησης έως και τις 31 Μαΐου 2026.
Στην κάθε άλλη περίπτωση, η εξόφληση του ποσού θα γίνεται σε 4 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, θα βεβαιώνεται από την Οικονομική Υπηρεσία με ημερομηνίες λήξης δόσεων την τελευταία εργάσιμη μέρα των μηνών Ιούλιο έως και Οκτώβριο.
- Για αιτήσεις από 01/06 έως και 30/06/2026: Εξόφληση σε 3 ισόποσες μηνιαίες δόσεις (ημερομηνίες λήξης δόσεων την τελευταία εργάσιμη μέρα των μηνών Αύγουστο έως και Οκτώβριο)
- Για αιτήσεις από 01/07 έως και 31/07/2026: Εξόφληση σε 2 ισόποσες μηνιαίες δόσεις (ημερομηνίες λήξης δόσεων την τελευταία εργάσιμη μέρα των μηνών Σεπτέμβριο έως και Οκτώβριο).
- Για όσους καλλιεργητές ενταχθούν εντός του 2026 σε πρόγραμμα νέων αγροτών, τα τέλη άρδευσης θα είναι μειωμένα κατά 50% και για τρία (3) έτη. Απαραίτητο δικαιολογητικό που θα πρέπει να προσκομιστεί στο Δήμο είναι η τελική απόφαση-βεβαίωση ένταξης σε πρόγραμμα νέων αγροτών.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλέφωνα:
2351351000 (Δευτέρα έως Παρασκευή)
2352350152 (Δευτέρα έως Παρασκευή).

