Featured Image

Την επιθυμία της Alibaba να προωθήσει το ελληνικό ελαιόλαδο στην κινεζική αγορά, όπως γράφει το FnB Dailyεξέφρασε κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποίησε τον περασμένο μήνα το Γραφείο Ο.Ε.Υ. Πεκίνου με αντιπροσωπεία της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba.com, ο Επικεφαλής Στρατηγικών Συνεργασιών της πλατφόρμας, Tim Song. Σημειώνεται ότι η Alibaba.com ιδρύθηκε το 1999 και αποτελεί τμήμα του ομίλου Alibaba Group. Κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων πλατφορμών διασυνοριακού B2B ηλεκτρονικού εμπορίου, στην οποία συμμετέχουν πλέον των 10 εκατομμυρίων επιχειρήσεων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους.

Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου του ίδιου ομίλου (π.χ. Tmall, TaoBao, AliExpress), η πλατφόρμα, Alibaba.com, δεν εστιάζει, συνήθως, στην κινεζική, αλλά στις διεθνείς αγορές Όπως μάλιστα, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Song, η πλατφόρμα μπορεί να συγκριθεί με μία διαδικτυακή αγορά χονδρικής, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν να διευρύνουν τις δραστηριότητές τους, απευθυνόμενες σε διεθνείς αγοραστές. Με βάση την ενημέρωση που είχε το ελληνικό γραφείο Ο.Ε.Υ., η Alibaba.com θα προμηθεύεται η ίδια ελαιόλαδο από τους Έλληνες παραγωγούς – ενδεχομένως και με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας – και θα το διαθέτει στην κινεζική αγορά, ενώ παράλληλα, θα υπάρχει η δυνατότητα προσέγγισης και άλλων αγορών.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εισαγωγές τροφίμων-ποτών στην Κίνα έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, ξεπερνώντας το 2020 τα $100 δισ., όταν το 2010 ήταν μόλις $27 δισ.

Σημειώνεται ότι στην Κίνα υπάρχει το Πρόγραμμα Export to China (ETC) το οποίο έχει ως στόχο να βοηθήσει προμηθευτές από όλο τον κόσμο να πουλήσουν το προϊόν τους στην αχανή χώρα, παρέχοντας ως κύριες υπηρεσίες:

Featured Image

  • Προμήθεια σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των δηλώσεων εξαγωγής/εισαγωγής, trucking, διεθνή logistics, διεθνείς πληρωμές, χρηματοδότηση εμπορίου κ.λπ
  • Online και offline κανάλι διανομής/ μεταπώλησης στην Κίνα

Ποια τα οφέλη για τους διεθνείς προμηθευτές  

  • Παρουσία σε ένα από τα μεγαλύτερα marketplaces στην Κίνα
  • Ανάλυση της αγοράς με βάση τα big data της alibaba
  • Για την προμήθεια των προϊόντων, η alibaba προσφέρει end to end υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Η άμεση αγορά από την Alibaba μειώνει τους κινδύνους

Ππληροφορίες  

Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις, οι οποίες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα ETC, θα πρέπει να εγγραφούν ως μέλη στην πλατφόρμα της Alibaba (η τυπική συνδρομή ανέρχεται σε περίπου $4 χιλ. για δύο έτη).

Για περισσότερες λεπτομέρειες: Summer Gao [email protected]